Wersja nieobowiązująca z dnia

Przyznawanie dodatków mieszkaniowych

Termin załatwienia

zgodnie z Kodeksem Postepowania Administracyjnego

 

Osoba kontaktowa

Podinspektor d/s dodatków mieszkaniowych

 

Miejsce załatwienia

Urząd Gminy Braniewo, ul. Moniuszki 5, pok. nr 11

Telefon kontaktowy

55 644 0308

 

Adres e-mail

dodatki@gminabraniewo.pl

 

Sposób załatwienia

Wydanie decyzji

Miejsce odbioru

Urząd Gminy Braniewo, ul. Moniuszki 5, pok. nr 11

 

Wymagane Dokumenty

  • Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego – Druk do pobraniazałącznik nr 1, załącdznik nr 2
  • zaświadczenie o dochodach z ostatnich 3 poprzedzających datę złożenia wniosku ( emerytury, renty, zasiłki rodzinne, stypendium, dochody z prowadzonej działalności gospodarczej, dochody z pracy - za ostatnie 3 miesiące ),
  • ostatni rachunek za energię elektryczną,
  • fakturę za wodę,
  • faktura za wywóz nieczystości stałych lub płynnych,
  • oświadczenie majątkowe,
  • oświadczenia,
 

Czas realizacji

Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego

 

Opłaty

Decyzje nie podlegają opłacie.

 

Tryb odwoławczy

Od decyzji przysługuje wnioskodawcy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Wójta Gminy Braniewo w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.

 

Uwagi

Właściciele domków jednorodzinnych są obowiązani są dołączyć do wniosku dokument potwierdzający wielkość powierzchni użytkowej oraz stan techniczny budynku – zaświadczenie Starostwa Powiatowego w Braniewie. - Wydział Infrastruktury i Budownictwa.

 

Podstawa prawna

  1. Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku w sprawie dodatków mieszkaniowych( DZ. U .Nr 71, poz. 734 ).
  2. Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001roku w sprawie dodatków mieszkaniowych ( DZ. U. Nr 156, poz. 1817).

Załączniki

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.