PORZĄDEK OBRAD XV SESJI RADY GMINY BRANIEWO DNIA 15 MAJA 2020 ROKU
1. Otwarcie obrad i stwierdzenie prawomocności sesji.
2. Przedstawienie i przyjęcie porządku obrad.
3. Informacja Przewodniczącego Rady Gminy z prac w okresie między sesjami.
4. Informacja Wójta Gminy z prac w okresie między sesjami.
5. Raport o stanie gminy Braniewo przedstawiony Radzie Gminy Braniewo przez Wójta Gminy Braniewo za 2019 r.
6. Debata nad Raportem o stanie gminy Braniewo za 2019 r.
7. Uchwała w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Braniewo wotum zaufania.
8. Sprawozdanie Wójta Gminy Braniewo z wykonania budżetu Gminy Braniewo za 2019r.
9. Odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wyrażenia opinii o przedłożonym przez Wójta Gminy Braniewo sprawozdaniu z wykonania budżetu gminy za 2019 r.
10. Odczytanie uchwały Komisji Rewizyjnej w sprawie wniosku o udzielenie Wójtowi Gminy Braniewo absolutorium za 2019 r.
11. Odczytanie uchwały Składu Orzekającego Regionalnej Izby Obrachunkowej w sprawie wyrażenia opinii o wniosku Komisji Rewizyjnej.
12. Uchwała w sprawie zatwierdzenia sprawozdania finansowego Gminy Braniewo wraz ze sprawozdaniem z wykonania budżetu za 2019 r.
13. Uchwała w sprawie udzielenia Wójtowi Gminy Braniewo absolutorium z tytułu wykonania budżetu za 2019 r.
14. Przerwa 15 minut
15. Uchwały w sprawie zmiany uchwały nr 81/VIII/2019 Rady Gminy Braniewo z dnia 19 grudnia 2019 roku w sprawie uchwalenia Wieloletniej Prognozy Finansowej Gminy Braniewo na lata 2020-2025.
16. Uchwała w sprawie zmian budżetu Gminy Braniewo na 2020 rok.
17. Uchwała w sprawie zatwierdzenia do realizacji projektu „Wysokiej, jakości usługi społeczne dla osób starszych i ich rodzin – edycja II”, realizowanego w ramach Osi priorytetowej RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPWM.11.02.00 „Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej, jakości usług w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym”. Poddziałanie RPWM.11.02.03 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym – projekty konkursowe.
18. Uchwała w sprawie przyjęcia części dotacji w ramach projektu ,,Wysokiej jakości usługi społeczne dla osób starszych i ich rodzin – edycja II" realizowanego w ramach Osi priorytetowej RPWM.11.00.00 Włączenie społeczne, Działanie RPWM.11.02.00 „Ułatwienie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej, jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym”. Poddziałanie RPWM.11.02.03 Ułatwienie dostępu do usług społecznych, w tym integracja ze środowiskiem lokalnym- projekty konkursowe.
19. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w częściach wspólnych budynku oraz we współwłasności nieruchomości położonego w obrębie Zawierz.
20. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zbycie lokalu mieszkalnego wraz z udziałem w częściach wspólnych budynku i we współwłasności nieruchomości położonej w obrębie Rodowo.
21. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umowy dzierżawy nieruchomości położonej w obrębie Rogity na okres dłuższy niż 3 lata.
22. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umowy dzierżawy nieruchomości położonej w obrębie Rogity na okres dłuższy niż 3 lata.
23. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umowy dzierżawy nieruchomości położonej w obrębie Rogity na okres dłuższy niż 3 lata.
24. Uchwała w sprawie wyrażenia zgody na zawarcie w trybie bezprzetargowym umowy dzierżawy nieruchomości położonej w obrębie Rogity na okres dłuższy niż 3 lata.
25. Uchwała w sprawie ustalenia zasad obciążania służebnościami na czas dłuższy niż 3 lata albo na czas nieoznaczony nieruchomości stanowiących własność Gminy Braniewo.
26. Uchwała w sprawie ustalenia dopłat do taryfowych cen wody i ścieków obowiązujących w Przedsiębiorstwie Eksploatacji i Rozwoju Infrastruktury Gospodarczej Spółka z o. o. w Młotecznie.
27. Zapytania i wolne wnioski.
28. Przyjęcie protokołu z poprzedniej sesji.
29. Zakończenie obrad.