Wersja nieobowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE NR 12/VII/2017

Wójta Gminy Braniewo

z dnia 21 lutego 2017 r.

 

w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze ds. utrzymania dróg

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 446) art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 902) zarządzam, co następuje:

 

§ 1

 

  1. Ogłaszam konkurs na stanowisko urzędnicze Podinspektora ds. utrzymania dróg.
  2. Treść ogłoszenia o konkursie określa załącznik do niniejszego Zarządzenia.

 

§ 2

 

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem 27 lutego 2017 r.

 

I. Określenie stanowiska urzędniczego

Stanowisko: Podinspektor ds. utrzymania dróg

Miejsce pracy: Urząd Gminy Braniewo

Wymiar etatu: 1/1

Rodzaj umowy: umowa o pracę

 

II. Niezbędne wymagania w odniesieniu do kandydata:

- spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

- nie była prawomocnie skazana za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,

- posiada pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych,

- posiada wykształcenie wyższe, preferowane o kierunku gospodarka przestrzenna lub budownictwo,

- posiada umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego oraz urządzeń biurowych,

- zna przepisy z zakresu prawa:

a) ustawa prawo budowlane,

b) ustawa o ochronie środowiska,

c) ustawa o ochronie przyrody,

d) ustawa o drogach publicznych

e) ustawy o samorządzie gminnym,

f) Kodeks Postępowania Administracyjnego,

g) prawo zamówień publicznych,

h) prawo wodne.

 

III. Wymagania dodatkowe:

- uprawnienia budowlane w zakresie konstrukcyjno – budowlanym,

- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (kryzysowych),

- prawo jazdy kat. B,

- rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość i odpowiedzialność,

- umiejętność analitycznego myślenia.

 

IV. Zakres podstawowych obowiązków na stanowisku:

- odpowiedzialność za prawidłowe oznakowanie dróg gminnych oraz analiza bezpieczeństwa ruchu drogowego na tych drogach,

- przygotowanie i prowadzenie inwestycji na drogach,

- wykonywanie zadań należących do gminy z zakresu prawa wodnego,

- przygotowywanie i nadzorowanie wykonania umów w zakresie całorocznego utrzymania dróg,

- przygotowanie materiałów dowodowych wg właściwości rzeczowej stanowiska pracy związanych ze sprawami proceduralnymi dla wniesionych odwołań od decyzji lub uchwał organów gminy,

- wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Wójta Gminy.

 

V. Wymagane dokumenty:

  1. CV,
  2. list motywacyjny,
  3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  4. dokumenty potwierdzające wykształcenie – dyplom lub zaświadczenie ukończenia studiów wyższych
  5. kserokopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
  6. kserokopia dowodu osobistego,
  7. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
  8. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
  9. oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

 

VI. Informacja o wskaźniku zatrudnienia osób niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Urzędzie Gminy Braniewo w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.

 

VII. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów:

Oferty należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „Oferta na konkurs na stanowisko d.s utrzymania dróg w Urzędzie Gminy Braniewo” w siedzibie Urzędu Gminy w Braniewie w sekretariacie lub pocztą na adres: Urząd Gminy Braniewo ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo do dnia 09.03.2017 r. (decyduje data wpływu do sekretariatu).

Oferty, które wpłyną po upływie podanego terminu nie będą rozpatrywane.

 

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (55) 644-03-00

 

Konkurs poprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Braniewo. O terminie i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Informacja o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Braniewo oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

Załączniki

Treść ogłoszenia

Lista kandydatów

  • ogłoszenie
    format: pdf, rozmiar: 31.62 KB, data dodania:

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.