Wersja nieobowiązująca z dnia

Podinspektor (Etatów: 1 )

Informacje dodatkowe:

ZARZĄDZENIE NR 92/VII/2017

Wójta Gminy Braniewo

z dnia 26 października 2017 r.

 

 

w sprawie ogłoszenia konkursu na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Braniewo

 

Na podstawie art. 33 ust. 3 ustawy z dnia 08 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2017 r. poz.1875 t.j.) art. 11 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902 t.j.) zarządzam, co następuje:

§ 1

  1. Ogłaszam konkurs na wolne stanowisko urzędnicze w Urzędzie Gminy Braniewo .

  2. Treść ogłoszenia o konkursie określa załącznik nr 1 do niniejszego Zarządzenia.

  3. Wprowadza się wzór kwestionariusza osobowego stanowiący załącznik nr 2 do niniejszego zarządzenia.

§ 2

Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.

 

 

 

Załącznik nr 1

 

do Zarządzenia Nr 92/VII/2017

Wójta Gminy Braniewo z dnia 26 października 2017r

 

 

OGŁOSZENIE O NABORZE NA WOLNE STANOWISKO URZĘDNICZE

 

Wójt Gminy Braniewo ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór na wolne stanowisko urzędnicze
w Urzędzie Gminy Braniewo, ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo

I. Stanowisko:

Podinspektor do spraw mienia komunalnego

II. Wymagania w stosunku do kandydatów:

a. Wymagania niezbędne:

  • spełnia wymagania określone w art. 6 ust. 1, ust. 3 pkt 2 i 3 ustawy o pracownikach samorządowych,

  • posiada wykształcenie wyższe,

  • posiada co najmniej 3 letni staż pracy,

  • posiada umiejętność obsługi komputera, oprogramowania biurowego oraz urządzeń biurowych, system informacji prawnej LEX

  • prawo jazdy kat. B,

  • zna przepisy z zakresu prawa:
    a) Ustawa o ochronie praw lokatorów, mieszkaniowym zasobie gminy i o zmianie Kodeks cywilny,
    b) Ustawy o samorządzie gminnym,
    c) Kodeks Postępowania Administracyjnego,
    d) Prawo zamówień publicznych,
    e) Prawo geodezyjne i kartograficzne,

f) Kodeks cywilny,

g) Ustawa o gospodarce nieruchomościami,

h) Ustawa o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,

i) Ustawa o ochronie zabytków i opiece nad zabytkami.

b. Wymagania dodatkowe:

  • umiejętność radzenia sobie w sytuacjach trudnych (kryzysowych),

  • rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, samodzielność, kreatywność, dyspozycyjność, obowiązkowość i odpowiedzialność,

  • umiejętność analitycznego myślenia.

III. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

  • prowadzenie numeracji budynkowej,

  • prowadzenie gminnej ewidencji zabytków,

  • prowadzenie spraw z zakresu podziału nieruchomości,

  • prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego,

  • utrzymanie zasobów gminnych (dzierżawa, najem),

  • wykonywanie innych zadań z upoważnienia lub na polecenie Wójta Gminy Braniewo.

IV. Wskaźnik zatrudnienia niepełnosprawnych:

Wskaźnik zatrudnienia w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych, kształtuje się na poziomie poniżej 6%.

V. Wymagane dokumenty:

1. list motywacyjny,
2. CV,
3. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie(wg wzoru stanowiący załącznik nr 2 do zarządzenia ),
4. dokumenty potwierdzające wykształcenie
5. kserokopie dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. kserokopia dowodu osobistego,
7. dokumenty potwierdzające staż pracy (kserokopie świadectw pracy, zaświadczenie o zatrudnieniu)
8. oświadczenie kandydata o korzystaniu w pełni z praw publicznych oraz o pełnej zdolności do czynności prawnych,
9. oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji,
10. oświadczenie, że kandydat nie był skazany za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe (w przypadku zatrudnienia wymagane będzie zaświadczenie z Krajowego Rejestru Karnego),

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, CV/ z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej/powinny być opatrzone klauzulą " Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych/Dz. U. z 2016 r., poz.922 t.j./ oraz ustawą z dnia 21 listopada 2008r. o pracownikach samorządowych/Dz. U z 2016 r., poz.902 t.j./.

 

VI. Termin, sposób i miejsce składania dokumentów aplikacyjnych:

a. Termin:

do 06 listopada 2017 roku

b. Sposób i miejsce:

Oferty wraz z kompletem dokumentów należy składać w zamkniętych kopertach opatrzonych napisem: „Oferta na konkurs na stanowisko Podinspektora ds. mienia komunalnego w Urzędzie Gminy Braniewo” w siedzibie Urzędu Gminy
w Braniewie w sekretariacie lub pocztą na adres: Urząd Gminy Braniewo ul. Moniuszki 5, 14-500 Braniewo do dnia 06.11.2017r. (decyduje data wpływu do sekretariatu).
Oferty, które wpłyną po upływie podanego terminu bądź niekompletne nie będą rozpatrywane.

VII. Informacje dodatkowe:

Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (55) 644-03-00

Kandydaci spełniający wymogi formalne zostaną poinformowani telefonicznie bądź pisemnie
o dalszej procedurze postępowania kwalifikacyjnego.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej.

Konkurs poprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Braniewo. O terminie
i miejscu rozmowy kwalifikacyjnej kandydaci zostaną powiadomieni indywidualnie. Informacja
o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie BIP Urzędu Gminy Braniewo oraz na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.

 

 

Załącznik nr 2

do Zarządzenia Nr 92/VII/2017

Wójta Gminy Braniewo z dnia 26 października 2017r

KWESTIONARIUSZ OSOBOWY DLA OSOBY UBIEGAJĄCEJ SIĘ O ZATRUDNIENIE

  1. Imię (imiona) i nazwisko ......................................................................................................

  2. Imiona rodziców ...................................................................................................................

  3. Data urodzenia .....................................................................................................................

  4. Obywatelstwo ......................................................................................................................

  5. Miejsce zamieszkania (adres do korespondencji) .............................................................

......................................................................................................................................................

  1. Wykształcenie .......................................................................................................................

(nazwa szkoły i rok jej ukończenia)

..................................................................................................................................................... (zawód, specjalność, stopień naukowy, tytuł zawodowy, tytuł naukowy)

7. Wykształcenie uzupełniające ..............................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................... (kursy, studia podyplomowe, data ukończenia nauki lub data rozpoczęcia nauki w przypadku jej trwania)

  1. Przebieg dotychczasowego zatrudnienia ............................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................... (wskazać okresy zatrudnienia u kolejnych pracodawców oraz zajmowane stanowiska pracy)

  1. Dodatkowe uprawnienia, umiejętności, zainteresowania

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

.....................................................................................................................................................

..................................................................................................................................................... (np. stopień znajomości języków obcych, prawo jazdy, obsługa komputera)

  1. Oświadczam, że pozostaję/nie pozostaję* w rejestrze bezrobotnych i poszukujących pracy.

  2. Oświadczam, że dane zawarte w pkt 1 – 4 są zgodne z dowodem osobistym

seria ..................... nr ...................... wydanym przez ...............................................................

lub innym dowodem tożsamości ...............................................................................................

Załączniki

Treść ogłoszenia

  • Kwestionariusz
    format: word, rozmiar: 38 KB, data dodania:

Lista kandydatów

Wersja nieobowiązująca

Strona może zawierać nieaktualną treść i załączniki. Możesz pozostać na tej stronie lub przejść na wersję z obowiązującą zawartością.