Przyznawanie dodatków mieszkaniowych
Termin załatwienia
zgodnie z Kodeksem Postepowania Administracyjnego
Osoba kontaktowa
Podinspektor d/s dodatków mieszkaniowych
Miejsce załatwienia
Urząd Gminy Braniewo, ul. Moniuszki 5, pok. nr 11
Telefon kontaktowy
55 644 0308
Adres e-mail
dodatki@gminabraniewo.pl
Sposób załatwienia
Wydanie decyzji
Miejsce odbioru
Urząd Gminy Braniewo, ul. Moniuszki 5, pok. nr 11
Wymagane Dokumenty
- Wniosek o przyznanie dodatku mieszkaniowego – Druk do pobrania, załącznik nr 1, załącdznik nr 2
- zaświadczenie o dochodach z ostatnich 3 poprzedzających datę złożenia wniosku ( emerytury, renty, zasiłki rodzinne, stypendium, dochody z prowadzonej działalności gospodarczej, dochody z pracy - za ostatnie 3 miesiące ),
- ostatni rachunek za energię elektryczną,
- fakturę za wodę,
- faktura za wywóz nieczystości stałych lub płynnych,
- oświadczenie majątkowe,
- oświadczenia,
Czas realizacji
Zgodnie z Kodeksem Postępowania Administracyjnego
Opłaty
Decyzje nie podlegają opłacie.
Tryb odwoławczy
Od decyzji przysługuje wnioskodawcy odwołanie do Samorządowego Kolegium Odwoławczego w Elblągu za pośrednictwem Wójta Gminy Braniewo w terminie 14 dni od dnia otrzymania decyzji.
Uwagi
Właściciele domków jednorodzinnych są obowiązani są dołączyć do wniosku dokument potwierdzający wielkość powierzchni użytkowej oraz stan techniczny budynku – zaświadczenie Starostwa Powiatowego w Braniewie. - Wydział Infrastruktury i Budownictwa.
Podstawa prawna
- Ustawa z dnia 21 czerwca 2001 roku w sprawie dodatków mieszkaniowych( DZ. U .Nr 71, poz. 734 ).
- Rozporządzenie Rady Ministrów z dnia 28 grudnia 2001roku w sprawie dodatków mieszkaniowych ( DZ. U. Nr 156, poz. 1817).